Henry-Hargreaves_Photography_2-hoch1Henry-Hargreaves_Photography_2-hoch1

Editorialul de modă realizat cu un scaner

Text de Raluca Antuca

Chiar și în cele mai creative domenii, se poate întâmpla să rămâi fără idei. Și cum nu vrei să repeți lucrurile la înfinit, cauți idei originale care să atragă atenția asupra produsului pe care îl promovezi.

Fotograful Henry Hargeaves a găsit un mod ingenios de a realiza imagini pentru editorialul de promovare a unor bijuterii marca Pamela Love, Stella McCartney și Asos. Pentru a crea un efect deosebit, el s-a folosit de un scaner, iar modelul a trebuit să-și preseze fața pe sticla aparatului, acolo unde erau de regulă hârtiile. Astfel, accentul pică mai mult pe bijuterii decât pe modelul care apare cumva blurat.

Partea cea mai grea pentru Henry a fost că nu putea să vadă cadrul dinainte să realizeze fotografia. Nu putea să facă schimbări, așa că a trebuit să facă multe cadre pentru a se asigura că editorialul este demn de atenția publicului.

Henry-Hargreaves_Photography_4-Hoch1 Henry-Hargreaves_Photography_6-Hoch1 Henry-Hargreaves_Photography_11 Henry-Hargreaves_Photography_51 Henry-Hargreaves_Photography_71 Henry-Hargreaves_Photography_91

Leave a Comment


− 1 = five

Aboneaza-te la newsletter

Adresa de email:


Aboneaza-te!