shutterstock_84936124shutterstock_84936124

De ce validam mizeria care e pe net?

La fiecare inceput de an, muncesc cam o saptamana 3-4 ore pe zi la updatat listele de PR (presa scrisa, blogger, vlogeri, vip personality etc)

Caut blogurile noi care au urcat, revistele care au aparut sau au disparut, site-urile care au crescut. Impartite pe categorii, domenii si autori (femei/barbati).

 

In fiecare an, inevitabil, dupa primele 2-3 zile nu mai pot. Imi mai doresc o vacanta.

Ma gandesc, cu tot respectul si cu toata intelegerea pentru libera exprimare, ca e incredibil de multa lume needucata (ma scuzati, dar asta este) care si-a facut blog si se da cu parerea despre stil, despre beauty, despre sanatate (aoleo, aoleo) sau face RECENZII de orice or fi ele (carti, filme) desi n-are nici macar idee care ar trebui sa fie structura unei recenzii.

Nimeni nu-si pune problema: dar ce ma califica pe mine sa scriu cu atitudine de mic dumnezeu despre asta? (tonul face diferenta, pentru ca poti scrie neutru, informativ dar cand scrii ca si cum parerea ta e cel putin a unui academician sau castigator de premiu Nobel … )

 

Ce ma uimeste este ca sunt oameni de marketing – brand manageri, pr in agentii – care trimit produse pentru ca respectivii sa scrie un text (ca nu poate fi recenzie de niciun fel).

Daca tu stii ca destinatarul e o loaza, ca e culmea prostului gust, ca nu are nimic de-a face cu valorile brandului pe care trebuie sa-l promovezi, de ce i le trimiti?! Doar pentru ca o sa scrie gratis si tu o sa pui intr-un tabel niste link-uri ca sa-ti justifici munca?! (daca nu te prinzi ca produsul nu are afinitate cu oamenii carora le trimiti, nu esti potrivit pentru job-ul acesta)

Nimeni nu se gandeste ca in felul acesta e incurajat prostul gust?!

*

Ca PR nu trimit niciodata o informatie catre un site/ blog pentru care nu am respect. Nu ma intereseaza o aparitie de dragul aparitiei, cum nu ma intereseaza sa raportez clientului ceva cantitativ in defavoarea calitativului.

Ca blogger intreb intotdeauna cine mai sunt persoanele implicate in campania pe care mi-o propune un client. Si daca printre bloggeri se afla loaze, oameni cu care nu impart aceleasi valori, nu o accept.

Nu vreau sa validez din nicio prespectiva profesionala mizeria care e la liber pe net.

Ceea ce va doresc si dvs.

*

Mai am de updatat listele dar da, vreau vacanta in continuare, desi fac update din vacanta:)

3 Comments Published

2 weeks ago / Reply

Nu suntem maturi ca societate, mentalități. Cu prea puține excepții majoritatea se joacă de-a economia de piață fără să înțeleagă regulile de bază!

2 weeks ago / Reply

Că blogger nu am întrebat niciodată agențiile cine mai participă la campanii, dar cred că e timpul să o fac.
Un an “Simpa” îți doresc plin de lucruri simple dar care oferă o mare bucurie interioară 😉

2 weeks ago / Reply

Ai rezonat atat de bine cu ceea ce simt eu! Eu judec un brand si dupa oamenii care-l promoveaza – daca e promovat de loaze (si prin promovare ma refer ca-mi dau seama clar ca sunt articole platite, nu ca au facut loazele review din proprie initiativa, la produse cumparate de ele), e clar ca brandul nu are calitate, coloana vertebrala, personalitate, si doar vrea sa fie promovat IEFTIN. Unii oameni spun ca sunt nebuna si superficiala… eu cred ca si in cazul unui brand este valabila zicala “spune-mi cu cine umbli ca sa-ti spun cine esti”.

Leave a Reply to Clarra Cancel reply


× 1 = one

Aboneaza-te la newsletter

Adresa de email:


Aboneaza-te!