Am citit in acest week end articolul„The Orgasm Expert Who Ended Up on Trial” publicat in The New Yorker, semnat de Thessaly La Force, despre o doamna bizara si sarlatanca despre care sigur sigur se va face un documentar, serial. Nu stiu daca puteti citi articolul la liber pe site, eu am abonament, dar va las mai jos informatiile pricipale si la sfarsit link-ul catre textul din revista.
Americanii astia sunt uimitori, sunt masa de manevra pentru sarlatani, si dau bani pe orice prostie care e marketata cu fundita.
Acum tocmai a fost un proces impotriva fondatoarei OneTaste, Nicole Daedone, si al directoarei de vanzari, Rachel Cherwitz. Ambele au pledat „nevinovat” pentru acuzatia de conspiratie privind munca fortata si prostitutie.
(bine, intre timp povestind prietenilor ce am citit, am aflat ca avem si in romania traineri de respiratie sexuala pentru un orgasm mai puternic. De asta e bine sa avem educatie sexuala in scoala, ca lumea sa fie mai relaxata si mai informata si sa nu mai apara sarlatani care te invata sa zambesti ca sa ai o viata sexuala buna)

Ce este OneTaste si ce a fost „orgasmic meditation”
Fondata in 2004, OneTaste promova o tehnica numita orgasmic meditation (OM): un ritual in care o femeie, dezbracata de la talie in jos, primea timp de 15 minute o stimulare delicata a clitorisului de catre un partener (de multe ori un barbat cu manusi). Daedone explica denumirea astfel: „asa cum oceanul are un singur gust — gustul sarii — tot asa exista gustul eliberarii, gustul adevarului.”
La apogeul sau, in 2017, compania raporta venituri de cel putin 10 milioane de dolari anual. Daca cursurile introductive erau accesibile, cele avansate erau extrem de costisitoare: pachete care puteau ajunge la 36 000 $, iar abonamentele anuale, oferind acces prioritar (pt ca omul daca nu e si snob sa vrea sa fie primul, nu doar prost sa vrea sa fie fraierit pe foarte multi bani, se considera ratat in viata 🙂 ), costau pana la 60 000 $.
Cultura organizatiei includea case comunale unde locuiau angajati si membri tineri si atractivi, selectati strategic pentru vanzari. Sloganul „Powered by Orgasm” reflecta filosofia brandului.
Procurorii au prezentat marturii ale fostelor angajate care sustineau ca au fost exploatate: munca nedeclarata sau prost platita, presiuni psihologice, coercitie sexuala—uneori chiar obligatii de natura sexuala cu investitori pentru a aduce fonduri.
O angajata, numita in instanta „Dana”, a descris cum gatitul, plimbarile si intalnirile cu un sustinator financiar au culminat cu acte sexuale: „Ocazional OM, iar eu ii faceam fellatio.” Daedone ar fi promovat idei radicale si folosea expresia depreciativa „golden pussy” pentru femei indisponibile sexual. Grupul isi definea propriul limbaj intern—„muggles” pentru externi, „red pill” pentru initiati.
Dupa verdict, ambele inculpate au fost trimise in detentie la Metropolitan Detention Center din Brooklyn, urmand sa fie condamnate cu pedepse de pana la 20 de ani de inchisoare.
Contextul mediatic al cazului include discutii despre limitele wellness-ului, consimtamant, manipulare si exploatare, comparativ cu alte scandaluri de tip cult, ca NXIVM. In articol sunt mai multe marturii ale unor doamne care au fost trimise catre clienti pentru exploatare sexuala.
Textul e aici https://www.newyorker.com/news/our-local-correspondents/the-orgasm-expert-who-ended-up-on-trial