stiu ca foarte multi isi imagineaza ca munca la o revista glossy e superficiala.
dar daca ma gindesc ca, in felul lor, revistele glossy schimba lumea, mai ca i-as ruga pe neincrezatori sa-si revizuiasca parerea
Franca Sozzani, redactor sef de la Vogue Italia, a scris ieri pe blog care sunt elementele cheie ca sa faci o revista de succes. Va invit sa o cititi
Each issue is a surprise, no matter if everybody likes it or not. You need to dare and not to be afraid of changing things. This was just to explain that yes, we do make plans, but what’s unexpected and surprising is there, in front of us. You have to be able to see it, to catch it and to have the courage to take risks.
If we planned everything with extreme nit-picking, we would risk to bore both ourselves and our readers to death.
Franca Sozzani, Vogue Italy
…si mai exact, Cristina, cu schimba revistele glossy lumea?
“*cum schimba”. scuze pentru litera lipsa.
uite, sa vorbesc in numele revistei noastre:
– campania pentru dislexici pe care a lansat-o OMV si care va duce si la o lege a plecat de la un articol din tabu.
– se lucreaza la o lege pentru ajutor familial pentru cei care vor sa faca inseminari artificiale, tot plecind de la un articol din tabu.
(si mai am exemple)
altfel, general vorbind, ca industrie -revistele glossy influenteaza industrii (moda, cosmetice, sanatate etc) si, implicit, consumul. adica economia. iar astfel ajuta la “datul de mincare” muuultor oameni (nu ma refer la cei care lucreaza direct la revista, ci la cei care lucreaza in industriile pe care le promoveaza)
[…] Blogul Cristinei Bazavan » Blog Archive » cum faci o revista? bazavan.tabu.ro/2010/08/04/cum-faci-o-revista/ – view page – cached dar daca ma gindesc ca, in felul lor, revistele glossy schimba lumea, mai ca i-as ruga pe neincrezatori sa-si revizuiasca parerea Tweets about this link […]
acesta nu e un apanaj al revistelor glossy, ci al oricarei publicatii care se implica.
de asemenea, eficienta advertisingul e greu de masurat, iar sa spui ca promovarea (de orice fel) din revistele glossy “da de mancare” mi se pare o exagerare.
iti inteleg pasiunea pentru ceea ce faci, si asta e un lucru de apreciat, insa lumea nu e chiar “un loc mai rau” fara glossy-uri. calitatea informatiilor, relevanta, modul in care sunt transmise sunt mai importante. glossy-ul e doar un canal…
“calitatea informatiilor, relevanta, modul in care sunt transmise” corect. e o parte importanta. dar o gasesti si in revistele glossy
dar nu doar asa influeneaza industria si, implicit, lumea
🙂
Mi-au placut foarte mult comentariile pe care le-au lasat cativa vizitatori pe blog-ul ei. In Romania, redactorii-sefi, redactorii, fotografii si alte persoane care vin in contact cu lumea modei sunt subapreciati. Iar revistele nu sunt la fel de apreciate ca in afara, din pacate.