keloptic1m-tilekeloptic1m-tile

Pictura impresionista- o noua perspectiva in publicitate

Text de Raluca Antuca

Agenția de publicitate Y&R: Paris a realizat o serie de afișe publicitare care dezvăluie o altă realitate a artei. Orice iubitor de artă va fi plăcut surprins de ele, pentru că oferă o perspectivă diferită asupra unor picturi celebre.

Este vorba de tablourile celebre ale pictorilor impresioniști Vincent Van Gogh, Claude Monet, Georges Seurat, care arată complet diferit atunci când porți ochelarii celor de la Keloptic, pentru care a fost făcută reclama. Ideea este că o pereche de ochelari poate focusa chiar și până cea mai blurată imagine. Deși picturile impresioniste sunt cunoscute pentru culorile vibrante, mișcările de pensulă scurte și rapide, atmosfera luminoasă, campania a avut un slogan puternic “Transformă impresionismul în hiperrealism“.

Deloc suprinzător, mesajul a fost bine primit, făcând referire la contrastul dintre artă și realitate, realizat prin marca de ochelari. Impresioniștii nu pun accent pe detalii sau linii definitorii, ci vor să surprindă subiectul, dând impresia unui amalgam care simbolizează ceva.

Leave a Comment


+ 8 = fifteen

Aboneaza-te la newsletter

Adresa de email:


Aboneaza-te!