shutterstock_selfieshutterstock_selfie

Trend Marketing: “cu noi iti faci cele mai tari selfie-uri”

Comportamentul si nevoile consumatorilor au fost folosite mereu in campaniile de marketing  cu scopul de a promova cit mai eficient produsele care urmeaza a fi vindute.

In epoca selfie-urilor era doar o chestiune de timp pina cind vor aparea campanii sau servicii special dedicate pasionatilor de selfie-uri.

In Romania avem sau am avut campanii in care selfie-urile au fost in prim plan.

Intimplator doua banci au fost printre primele care s-au folosit de selfie-uri ca sa ajunga la tineri si sa-si promoveze produsele. ING a avut o campanie de CSR cu “fa-ti un selfie si uploadeaza-l pe site-ul nostru, iar noi donam bani catre Satele copiilor”, iar BRD are chiar in acest moment o campanie pentru finantari/credite pentru tineri in care vedeta principala e un personaj care interpreteaza o bloggerita de fashion care are printre altele obiceiul de a-si face selfie-uri.

Acesta este insa nivelul 1 al utilizarii selfie-urilor in campanii de promovare.

Iar genul acesta de campanii se anunta a fi un trend pentru anul acesta. Studiile arata ca cei care au intre 20 si 30 de ani sunt in cautare de experiente pe care sa le puna pe social media, iar marketerii stiu ca orice expunere in social media inseamna de fapt publicitate pentru brandurile lor.

Croaziere gandire pentru selfie-uri mai bune

Royal Caribbean Cruises, o companie care are croaziere pe care acum incearca sa e targeteze pentru millenials si-a gindit o parte din trasee, dar si o parte din faciilitatile de pe vasele de croaziere astfel  incit turistii sasi poata realiza cele mai tari selfie-uri. Si ca sa arate tinerilor cam ce fel de selfie-uri isi pot face ei in croaziere, au facut reclame pe panouri electronice cu live streaming din croaziere, folosind aplicatia Periscope.

Stiu ca suna a nebunie, dar e doar o o chestiune de timp pina cind tot mai multe branduri vor folosi drept argument de achizitie “cu noi iti faci cele mai tari selfie-uri”

Leave a Comment


+ 8 = fourteen

Aboneaza-te la newsletter

Adresa de email:


Aboneaza-te!