charity-water-vrcharity-water-vr

Tu ce faci cu timpul tau de joaca pe Internet?!

Alzheimer’s Research UK si-a unit fortele cu o companie de tehnologie ( Fisher Production) pentru a realiza un joc in realitatea virtuala care sa imite senzatia de a trai cu Dementa.

E inca un exemplu despre cum tehnologia ajuta in zilele noastre medicina.

Nu stiu daca va mai amintiti despre jocul despre care am scris acum cateva saptamini Sea Hero Quest care, sub o poveste emotionanta (un tanar il ajuta pe tatal lui sa se intoarca acasa pentru ca se ratacise pe mare), colecta de fapt informatii despre cum functioneaza creierul uman in raport cu echilibrul – primul dintre efectele Alzheimer fiind pierderea echilibrului.

Jocul pe mobil a fost creeat în parteneriat cu University College London şi University of East Anglia, fundaţia Alzheimer’s Research şi dezvoltatorul de jocuri Glitchers.

Sea Hero Quest, care a rescris regulile colectării de date pentru a ajuta oamenii de ştiinţă în lupta împotriva demenţei, este ultima campanie iniţiată de Deutsche Telekom şi Saatchi & Saatchi. De la lansarea globală, cu numai câteva săptămâni în urmă, jocul a fost descărcat de 1,6 milioane de ori. Jocul a fost jucat colectiv pe o durată totală de 30 de ani, echivalând cu peste 4.500 de ani de cercetare în condiţii de laborator. Cercetările anterioare asupra modului de navigare în spaţiu a omului nu cuprindeau mai mult de 600 de persoane, ceea ce reprezenta cel mai mare set de date de acest gen.

 

Tehnologia si joaca in spatiul virtual folosite cu gandul de a face bine pot face minuni.

VR-ul cu simularea dementei a fost folosit pentru un eveniment caritabil, pe nume Walk Through Dementia, iar oamenii care treceau printr-o statie de metrou londoneza experimentau cum este sa nu mai ai echilbru, frustrarea de a nu te putea coordona foarte bine si alte aspecte ale dementei care sunt mai putin cunoscute.

living-with-dementia

Ce vreau sa spun cu aceste doua informatii despre tehnologie, jocuri si realitate virtuala?

Noi alegem ce facem cu timpul nostru „de joaca“ in spatiul virtual. Si am putea sa-l folosim ca sa ajutam, sa fie un pas inainte in evolutia umanitatii.

De exemplu, puteti sa va descarcati Sea Hero Quest de aici. (In Romania doar putin peste 40.000 de oameni au jucat jocul asta care poate schimba istoria medicinii. )

 

Leave a Comment


eight − = 4

Aboneaza-te la newsletter

Adresa de email:


Aboneaza-te!