Departamentul 2.000.000Departamentul 2.000.000

Avem 2 milioane de oameni pe pagina de FB. Ce facem cu ei? –

In ultimii ani am urmarit activari care mai de care mai spectaculoase in social media pentru ca publicitarii au inteles (le-au aratat si cifrele, desigur) ca publicul s-a mutat in online si a abandonat (cel putin la noi) ce tine de presa scrisa pe un suport clasic, hartie lucioasa sau simpla, de ziar.

Am scris de multe ori ca nu cred in numarul de oameni pe care-i ai pe Facebook sau pe Instagram, ci in ce faci cu ei, cum coagulezi o comunitate care sa fie interactiva – nu doar sa-ti raspunda tie, ci si sa interactioneze in interiorul ei prin oameni care nu se cunosc direct, dar s-au intalnit pe platforma.

Cred ca acesta va fi viitorul – sa creezi mici familii urbane in online, sprijinite de o platforma, ca ea este blog, vlog sau retea de socializare.

Iar in directia aceasta un exemplu bun e Lidl. Sigur ati vazut flmuletul cu Shurubel care se chinuie cu prietenii lui sa faca un anunt despre Departamentul 2.000.000+: un nou department creat de Lidl cu ocazia trecerii granitei a doua milioane de fani pe Facebook.

Si despre cum, pentru o zi – 16 aprilie – o zi intreaga, adica 24 de ore, vor impart premii din ora in ora celor mai implicati fani.

Il cunosc pe Shurubel, e sincer, e natural „placubil”, nu face ceva special ca sa-l placa lumea, dar, in acelasi timp, e super-atent la detalii cand vine vorba despre o productie – ca e radio, ca e online sau partea lui de DJiala.

Recunosc ca pentru mine e amuzant si sunt foarte curioasa sa vad ce vor face – el si colegii lui cei multi implicati in activare – in ultimele 5-6 ore de „show”: atunci cand ii va ajunge oboseala si cand, practic, vor fi „goi” de orice ambalaj al productiei unui asemenea live.

Si cum vor reusi sa tina oamenii online atat de mult timp. Sigur au multi invitati (din ce am aflat, vor fi invitati pentru toate categoriile de public – Teodora Rogobete de la Teo`s Kitchen, Alina si Razvan Dragoș de la TVDeCe, vloggerul Alex Damian, Chef Florin Dumitrescu), sigur au premii, dar, sa faci un live de 24 de ore, e deranj mare. Pe care cu maxima bucurie si curiozitate o sa-l urmaresc. 16 aprilie.

*

Eu am o relatie speciala cu Lidl, trebuie sa recunoc, sunt client al „colectiilor” lor speciale de Sarbatori si-mi plac oamenii care lucreaza acolo – nu doar in magazin, ci si la birouri (cunosc cativa personal de multi ani), dar si oamenii care lucreaza pentru ei. Am o amintire cu un proiect pe Instagram cand au facut un puzzle pe tot ecranul din mai multe fotografii, fiecare cu un mesaj sau un premiu… f f fain proiectul.

Asa ca ii felicit pe toti pentru munca, stiu ca cei 2.000.000+ de oameni sunt adunati cu munca riguroasa, disciplinata, zi de zi, pe sinceritate si pe mesaje frumoase. De unele dintre ele m-am bucurat si eu direct.

Ne vedem online cu ei pe 16 aprilie, incepand cu ora 8:00, aici, pe pagina de Facebook Lidl Romania. Pe langa premiile din ora in ora, Shurubel o sa faca invidioasa multa lume: nu pentru ca e el frumusel (nu-i mai stiu statustul marital, dar ma interesez pana pe 16J ), ci pentru ca da un mare premiu:  un circuit de 30 de zile in jurul lumii, pentru 2 persoane, oferit de Lidl Tour: 4 continente, 7 tari, 13 orase si 4 dintre cele 7 minuni ale lumii.

Adica, aleluiaaaa!!!

Pentru inscriere, intrati pe www.surprize.lidl.ro/injurullumii, cititi cu atentie regulamentul si incarcati clipul/vlogul vostru de travel. Fiți cu ochii și pe pagina de Facebook Lidl Romania, unde Departamentul 2.000.000+ e gata cu detalii despre mecanismul de inscriere si anuntarea castigatorului.

Lidl Romania_Premiul cel mare

 

Leave a Comment


five − 1 =

Aboneaza-te la newsletter

Adresa de email:


Aboneaza-te!