eyes-of-a-childeyes-of-a-child

pentru ce ati dona?

astazi si miine sunt la Iasi, la Spitalul de urgenta pentru copii Sfinta Maria.

in citeva zile, fundatia Scheherazade (cea care a strins 1, 5 milioane de euro pentru spitalul de copii Marie Curie din Bucuresti) va incepe o campanie de stringere de fonduri pentru spitalul din Iasi.

voi vizita astazi spitalul si ii voi afla o parte din povesti. (vi le voi povesti curind)

intrebarea mea este: ce v-ar convinge pe voi sa donati via un sms pentru un spital?

multumesc pentru raspuns.

11 Comments Published

11 years ago / Reply

Pentru mine simpla mentionare a faptului ca e vorba despre copii este suficienta insa cred ca pentru toata lumea cele care vorbesc de la sine sunt fotografiile. Bine, in mod normal ar fi nevoie si de povestea spitalului si a doctorilor ce fac meseria asta cu sufletul(nu-s convinsa ca-s extraordinar de multi – pot argumenta asta oricand dar n-are sens), medicii pot explica foarte precis ce dotari are spitalul si de ce ar avea nevoie de fapt. Pana la urma e vorba de a ajuta oameni, pentru ca de fapt daca ajutam un spital ne ajutam pe noi, multi avem copii iar daca ar fi vorba de un spital de adulti cred ca toti am trecut printr-unul si stim ce “bine” ne-a fost acolo.

11 years ago / Reply

Simplul fapt ca exista posibilitatea de a dona prin sms. Mi se pare cea mai la indemana varianta si stiu ca sumele sunt rezonabile – adica poate dona oricine. Pentru mine, mai ales cand este vorba de copii, nu e nevoie de nicio poveste. Stiu ce au facut Sheherezade pentru spitalul din Bucuresti (am si fost acolo la sectia de oncologie ) si m-as alatura oricand (financiar sau altfel) initiativei lor.

11 years ago / Reply

Ce ma atinge cel mai mult. O poveste, o imagine, un copil, un suflet. Ca si Dianei, mi se pare super ideea de a dona prin SMS.

11 years ago / Reply

Cum spuneau si fetele de mai sus multe persoane doneaza cand afla ca este vorba de copii, dar pentru ca proiectul sa iasa in fata, sa atraga atentia publicului cred ca este nevoie de promovarea sau mai bine spus de prezentarea unor povesti si rezultate ale medicilor si asistentilor din spital care incearca cu mijloace atat de putine sa aduca alinarea pacientilor.
Trebuie scos in evidenta faptul ca personalul medical nu poate reusi fara dotari – in zilele noastre nu se mai poate face medicina “cu mainile goale”.

11 years ago / Reply

Lucrez ca asistenta medicala de 20 de ani la acest spital si mi-ar fi placut sa ne intalnim astazi; sunt de servici dupa-amiaza si am aflat ca a venit cineva dimineata sa filmeze si in sectia unde lucrez. Fara o sponsorizare probabil ca atunci cand voi iesi la pensie aici va arata la fel ca acum, adica asa cum era acum 20 de ani, sau acum 40 cand s-a construit spitalul; ba nu, atunci era nou, curat, acum totul e vechi, degradat, bun de muzeu.

11 years ago / Reply

Acum vin. la 4 ma vad cu dl director. n am fost eu de dimineata. daca ajung la dvs in sectie sa ma trageti de mineca.:)

11 years ago / Reply

eu nu cred ca trebuie sa ai un motiv sa ajuti un copil . trebuie sa ii iubesti neconditionat:X:X:X:X.astept detaliile cu nr de sms si ce trebuie sa fac

11 years ago / Reply

Parintii mei m-au invatat ca ce e alb e alb iar ceea ce e negru poti transforma in alb, gri-ul exista doar pentru creatorii de moda…. Nu cred ca ar fi ceva (poze, panglici roz, discursuri….whatever) sa ma determine sa donez, sa ajut, sa impartasesc, sa vad, sa ascult….. Asta o faci pur si simplu pentru ca asa iti zice sufletul, atat.

11 years ago / Reply

Cred că imaginea care face pe aproape oricine să doneze ceva,este imaginea unui copil.Dar nu ar trebui să ne oprim numai la asta,ar trebui să ajutăm pe toţi cei care au nevoie

11 years ago / Reply

Copiii merita o sansa mai multa ca oricine si de aceea simplul fapt ca este vorba de o salva sau imbunatati viata unui copil merita o donatie.

11 years ago / Reply

Copiii merita o sansa mai mult ca oricine si de aceea simplul fapt ca este vorba de a salva sau imbunatati viata unui copil merita o donatie.

Leave a Comment


9 − = three


Aboneaza-te la newsletter

Adresa de email:


Aboneaza-te!