Zelist.ro a facut o analiza a “viralelor” anul 2011 si la capitolul texte, in top 3 cele mai sharuite articole din romania, pe locul 2 se afla un text de aici. Majestate, imi cer scuze pentru domnul presedinte.
textul a avut 580 de FB Share, 409 FB Comments, 1318 FB Likes, 87 RT …
sunt mindra ca un text de-al meu a fost in top 3 al articolelor din Romania anul trecut, dintre milioanele de texte scrise.
***
analiza Ze list ar trebui insa consultata de publisherii ziarelor on line pentru a intelege ca nu “click aici” e solutia pentru a face trafic.
problogger.com a clasificat criteriile dupa care un articol ajunge viral
Redistribuirea unui articol reprezinta angajamentul si empatia cititorului fata de continut. Conform infograficului, cititorii/utilizatorii redistribuie un anumit continut care respecta urmatoarele conditii:
1. Este absolut ilar
2. Este incredibil
3. Are o puternica incarcatura emotionala
4. Se incadreaza in viziunea cititorului/utilizatorului despre viata
5. Iti ofera posibilitatea de a reflecta la anumite chestiuni din viata ta
6. Nu apare in media “mainstream” (de masa)
7. Va face pe cineva sa zambeasca
8. Este dramatic
9. Este jenant
10. Este provocator
mai multe detalii in articolul de la insignifiat la viral
Cred ca incarcatura emotionala e foarte importanta, la fel de important e si sa aduca zambetul pe buzele cuiva.
Cel mai rau lucru este ca se vand mai bine articolele provocatoare sau jenante, dramatice
🙁
Eu tot timpul am urmarit sa primesc un sentimentt placut, sa-mi incalzeasca sufletul ce-am citit. 😉