shutterstock_nuci si seminteshutterstock_nuci si seminte

SANATATE: 5 alimente care va dau mai multa energie

in ultima vreme mi-am cumparat carti peste carti despre ce contin alimentele pentru a decide in cunostinta de cauza ce e bine sa maninc si ce nu.

cum adesea simt ca as avea nevoie de mai multa energie decit am, sunt preocupata foarte mult care sunt alimentele care aduc un plus de energie organismului. am mai scris aici despre cura mea cu vitamine, mai ales cu drojdie de bere (nu la sticla, ci sub forma de pastilute:) )

iata insa 5 alimente care pot sa aduca un plus de energie organismului.

1. Divizia de verdetzuri : broccoli, spanac, varza de bruxelles, conopida.
pentru ca au si o doza de zahar in ele o sa va dea nu doar energie ci si o stare de fericire:). consumate zilnic ele pot aduce un aport energetic foarte foarte mare.
eu le maninc in gustari intre mese cind scriu mult si am alaturi un platou mare cu tot felul de verdetzuri.

2. Lamiile.
am mai scris despre beneficiul apei calde cu lamiie in organism; daca e sa fie un super erou al detoxifierii si al pregatirii stomacului pentru digestie, lamiia e vedeta. in plus, aroma de citrice activeaza si reimprospateaza simturile.
de mai bine de 3 saptamini beau in fiecare dimineata apa calda in care se afla suc de lamiie, extras pe loc, si ma simt minunat. saptamina asta am adaugat si putina radacina de ghimbir pentru ca aveam in frigider si imi place f mult aroma

3. Fructele de mare
e mai greu sa le gasim in versiunea proaspata, dar sunt minunatii energetice pe care le putem plasa in salate.
in plus sunt o sursa foarte foarte buna de iod care ajuta glanda tiroida, dar influenteaza si sanatatea sinilor si a ovarelor.

4. Nucile si semintele
ajuta la dezvoltarea celulelor nervoase si sunt minunate in salata; alune, seminte de floarea soarelui, de susan, de dovleac.semintele sunt o sursa bogata de Omega 3, dar si de calciu, de zinc si vitamina E. ajuta la cresterea unghiilor, a parului si aduc energie in corp.
eu mai pun in salata si muguri de pin, iar citeodata in locul visinelor din dulceata puse peste o felie de unt de dimineata, pun seminte de mac

5. Patrunjelul
e o sursa foarte bogata de vitamina c si de clorofila. pe linga energia pe care o aduce in corp, ajuta la o mai buna functionare a rinichilor.
cind eram mica uram planta asta, acum o maninc cruda, rupind frunza cu frunza precum iepurii.
sa le multumim libanezilor ca au introdus in alimentatia lor patrunjelul prin minunatia numita Tabbouleh.

Leave a Comment


− four = 5


Aboneaza-te la newsletter

Adresa de email:


Aboneaza-te!