top-social-brandstop-social-brands

sunt pe coperta revistei biz:)

revista Biz a lansat astazi pe piata un numar special dedicat evaluarii prezentei brandurilor in social media din Ro.

coperta marcheaza o premiera pentru ca foloseste o tehnologie speciala – Aurasma – prin intermediul careia veti vedea … un filmulet foarte simpatic cu 5 bloggeri si 5 reprezentati ai brand-urilor cu prezenta in social media.

*

Aurasma difera de QR-codurile clasice prin doua aspecte esentiale. In primul rand, utilizarea unui QRcode presupune aplicarea acelui cod de bare peste layout, lucru care poate fi deranjant uneori. In schimb, aplicatia Aurasma functioneaza cu imaginea propriu-zisa, oricare ar fi grafica. In al doilea rand, atunci cand scanezi un QRcode, esti automat trimis in alta parte pentru a vedea contentul. In cazul Aurasma, continutul este dezvaluit pe loc, oferind practic consumatorilor o experienta mult mai memorabila.

*

despre cum functioneaza puteti citi aici, despre colegii mei de joaca va spun doar ca sunt Cristian Manafu , Cristian China-BirtaCristan Sutu Adrian Ciubotaru in echipa bloggerilor, iar in echipa “adversa” (tre sa vedeti spotul de mai jos ca sa intelegeti) Mugur Patrascu (iLeo), Angus Slater (Vodafone), Georgiana Gheorghe (Danone), Alina Gheorghiu (Nokia), Ema Chimus (Avon) si Marta Usurelu (revista Biz).

dincolo de gluma spotului, ideea aceasta de coperta si interactivitatea pe care o presupune e de fapt viitorul. sunt onorata ca am facut parte din acest proiect si sper sa intilnesc cit mai multe reviste romanesti care au curaj sa aduca tehnologia pe coperta, nu doar intr-o forma originala de tipar, ci prin interactivitate.

aici puteti citi clasamentul celor mai active branduri in social media din RO.

3 Comments Published

8 years ago / Reply

Iar vreti sa reinventati apa calda? Pe langa partea tehnica (nu o sa se impuna nicio Aurasma cat timp exista coduri QR, singura chestie – complementara si ea – va fi NFC), intreaga campanie e de tot rahatul. Sunteti aceiasi fomisti care apar peste tot, asociati atat cu producatorii de anvelope cat si cu cei de iaurt. Las-o-n aia ma-sii de treaba, astea-s campanii? Cum scriau si incisivii de pe colegii.cc, asta-i manafia. Iar clipul asta spune clar ceea ce NU PUTETI OFERI.

8 years ago / Reply

“are you talkin’ me?”

[…] in mai am vorbit la 11even- la cluj – despre curaj si oamenii care m-au inspirat in viata, am fost in cea mai tare (si mai premiata, la nivel international) aventura : Siemens Race. am iesit pe locul 3 cu colega Cristina Chipurici, dar ne-am distrat f f tare cu toata gasca. cind m-am intors am incheiat colaborarea cu Ca-n filme (Digi 24) , am fost pe coperta revistei Biz intr-un proiect multimedia, prima coperta care beneficia de tehnologia Aurasma. […]

Leave a Comment


9 − seven =

Aboneaza-te la newsletter

Adresa de email:


Aboneaza-te!