TimBurtonSketchTimBurtonSketch

cum se face PR la Oscar

Hollywood Reporter l-a invitat pe Tim Burton sa deseneze cum se vede covorul roshu de la Oscar din perspectiva lui:)

***
cel mai bun loc pentru PR la Oscar e pe covorul rosu. publicistii sunt Dumnezei acolo, iar vedetele se impart in doua categorii – cei care  ei i-au angajat pe publicisti si cei care sunt bucurosi ca au un publicist.

adica, Meryl  Streep vs Jennifer Lawrence.

cum va prindeti de smekerie? in functie de cit de devreme ajung pe covorul roshu. daca vin cu minim o ora inainte de debutul ceremoniei inseamna ca vor sa faca “press” adica sa dea interviuri, daca ajung exact cind incepe ceremonia, cu siguranta o fac pentru ca nu-i intereseaza aparitiile la televiziunile din lumea intreaga. (pentru ca nu au nimic de promovat, sau au facut asta de prea multe ori)

covorul roshu de la Oscar cu cele 8 opriri speciale pentru foto se parcurge intr-un interval de timp intre 45 de min si o ora si jumatate.
actritele ajung obosite deja in sala, dupa ce au stat pe tocuri incomode o ora jumatate pe covorul roshu.

*
in 2001 am fost la ceremonia de decernare a premiilor Oscar si imi amintesc ca de joi dupa amiaza, cind se deschidea perimetrul pentru jurnalisti, reprezentatii televiziunilor din lumea intreaga incercau sa-si marcheze un loc al lor… cu pungi cu sticle, ca pe vremea lui Ceausescu la coada la lapte.

***
in presa internationala sunt doua articole foarte interesante despre ce nu se vede pe covorul roshu. unul despre publicisti si cit de mult muncesc in ziua respectiva in Hollywood Reporter, si altul despre cum fac jurnalistii sa obtina declaratii puternice in doar citeva secunde de la actorii antrenati sa nu declare nimic – in New York Times

***

(multumesc Alina Manolache pentru ideea acestui post)

One Comment Published

[…] Spielberg care, desigur, n-a parcurs covorul rosu. a mers direct in sala (la fel ca Russell Crowe si Robert Downey jr. am explicat aici de ce) […]

Leave a Comment


5 − = four

Aboneaza-te la newsletter

Adresa de email:


Aboneaza-te!