cover viitor beautycover viitor beauty

Beauty: 4 lucruri uluitoare din viitor

In citiva ani lumea nu va mai fi deloc asa cum o stim; nu stiu daca e de bine sau de rau, dar exista tehnologii aflate in testare care o sa va puna mult pe ginduri. Si vorbesc aici doar de tehnologii care au in grija “frivolitati” feminine, industria de beauty, altfel una dintre cele mai “bogate” – cu multi consumatori si produse.

Iata 4 tehnologii aflate in testare prezentate la tirgurile de Beauty internationale; e doar o chestiune de timp pina cind vor ajunge pe piata.

Viitorul rasfatului in cada

Pina la urma ajungem sa nu mai folosim apa. E bizar dar acolo mergem, oricum o sa fie probleme cu resursele de apa, dar de neajuta si tehnologia. Un fel de aspiratoare cu filtre din fibra de carbon, anti statice – care au inceput sa fie folosite pentru curatarea “uscata” a animalelor – vor incepe sa fie folosite si pentru oameni. probabil ca baia cu uleiuri aromate si saruri nu va disparea, dar va avea functie de relaxare nicidecum de curatare. iar directia e data de un spa care se numeste Float Spa unde se foloseste doar apa sarata din Marea Moarta care face corpul sa pluteasca, fara niciun efort.

Viitorul ridurilor

In citiva ani, veste buna, o sa putem sa stergem ridurile cu servetele demachiante ca si cum ar fi un tool in Photoshop. Exista deja aceste servetele demachiante doar ca nu sunt folosite la scara larga; se numeste Revance, contin botox si e o chestiune de luni pina ajung pe piata. Iar efectul mass market va fi darimator, pentru ca va fi atit de accesibil pentru orice femeie incit nu le veti mai stii virsta; ca-n povestile cu tinerete fara batrinete…

Viitorul in ingrijirea parului

Nimeni nu-si mai consuma timpul sa mearga la coafor pentru a face sa dispara firele albe, pentru ca acesta nu vor mai aparea…

Si Ana Aslan a creat un tratament care readuce culoarea parului in firele albe (habar nu am de ce nu a fost patentat international), dar acum sunt cercetatori care au omologat o pastila care – cit de ciudat, are la baza un medicament folosit in tratarea leucemiei – si care face ca parul sa nu mai albeasca. Si e foarte probabil ca modul in care femeile isi vor schimba culoarea parului sa nu mai necesite deloc coafor, ci doar un uscator de par cu senzori care sa activeze o solutie care se va aplica pe par.

Viitorul in ingrijirea pielii

Oglinda nu va mai fi doar sursa validarii noastre zilnice, ci si un medic al pielii noastre. Un senzor va cerceta pielea in timp ce ne machiem si va afisa pe un ecran o multime de detalii despre starea ei, impreuna cu recomandarile alimentare sau medicale necesare.

(Am mai scris despre asta: in Romania, la Siemens in Brasov sunt niste domni foarte inteligenti care lucreaza la ceva similar, monitorizarea zilnica a sanatatii printr-un chip instalat in vasul de toaleta, chip conectat la oglinda pentru a afisa rezultatele dar si recomandarile medicilor)

*

par departe de noi aceste lucruri, dar… zilele viitoare va arat citeva inovatii din beauty care au ajuns in 2014 in rafturile magazinelor de la noi

 

One Comment Published

10 years ago / Reply

E incredibil cat de repede se misca lucrurile.

Problema este si ca aceste tehnologii apar, insa cea mai mare problema consider ca este aceea ca multe femei vor alege aceste lucruri pentru ca vor sa arate intr-un anume fel. Din observatii proprii, am ajuns la concluzia ca multe femei nu-si acorda prea mult timp pentru o adevarata ingrijire (masti naturale si accesibile, alimentatie), ci aleg lucrurile simple, cu efecte de moment, dar care pe termen lung pot avea efecte devastatoare.

Plus de asta, nu vad de ce ar vrea cineva sa scape de firele albe (desi sunt multe persoane care vor asta), e un proces firesc.

Ce pot sa spun, decat ca sincer ma ingrozeste intr-o anume masura ceea ce va aparea pe piata. In ultimii ani lucrurile s-au schimbat destul de mult, tinerele au acces la foarte multe produse de care efectiv nu au nevoie, insa nu prea avem ce sa facem. E prea complex totul… 🙂

Leave a Comment


7 × = forty two


Aboneaza-te la newsletter

Adresa de email:


Aboneaza-te!