am fost intotdeauna interesata cum ajung unii cercetatori sa creeze lucruri care fac diferenta. l-am cunoscut acum citiva ani pe un domn care timp de 4 ani a masurat si testat fortele care apar in talpa piciorului la alergare pe 30.000 de sportivi, iar apoi a venit cu un nou sistem in talpa pantofului de alergare – BIOM; e omologat de ECCO, dar a fost preluat si de companiile producatoare doar de echipament sportiv.
vineri am asistat la o prezentare care mi-a adus aminte de acesti oameni – nebuni frumosi – care ma fascineaza cu perseverenta lor in a cauta mici detalii care sa faca diferenta si sa fie punctul de plecare al unui nou produs inovator.
de data asta e vorba de cercetatorii de la Ford, care pentru noul Ford B max, care va fi lansat luna viitoare la Geneva, au dezvoltat un sistem nou de deschidere a usilor astfel incit sa se creeze mai mult spatiu pentru incarcarea bagajelor si transportul copiilor.
pare banal cind spun dar au studiat oamenii care merg la cumparaturi cu masina sau isi iau copiii de la scoala, ca sa vada care sunt nevoile lor si apoi au creat un sistem de deschidere care ofera de aproape 2 ori mai mult spatiu pe fiecare latura a masinii.
in termeni tehnici, de la ei, suna asa:
Sistemul Ford de acces facil integrează montanţii centrali în portierele modelului B-MAX, creând o deschidere neîntrerupta de 1,5 metri pe fiecare parte a maşinii, reducând astfel dificultăţile cotidiene.
În cazul majorităţii altor modele, deschiderile portierelor-spate oferă cam jumătate din acest spaţiu. Sistemul cu portiere-spate cu balamale al Opel Meriva oferă un spaţiu de acces maxim de 0,7 metri.
Acesta este un post publicitar?
nu. e vorba despre experienta mea.
nu am luat niciun cent pentru acest post, daca asta ma intrebi. nici ca sa mentionez Ford, nici Ecco.
Este blogul ei – cred ca are voie sa faca publicitate daca doreste, nu? Oricum e o publicitate la lucruri bune, interesante sau utile – eu una sunt multumita sa descopar aici o gramada despre acre altfel poate nu aveam habar. O apar pentru ca… aici pe blog e la ea acasa si poate face ce vrea, nu? Pe cine deranjeaza? 🙂
multumesc, asta am replicat si eu la un alt post – cel cu pralinele – la care cristina a comentat ca e din nou publicitate.
ei bine, nu era nici acolo, dar n-ar fi fost nicio problema daca era:)
Da, am vazut, de-asta m-am si hotarat sa ii raspund – altfel mi-as fi vazut de lectura mea (eu am citit postarile invers – aceasta fiind a doua, dar nu are importanta).
Nu imi place cand cineva e nevoit sa se justifice in fata unui oaspete pentru anumite alegeri pe care le-a facut in propria casa. Adica eu vin la tine, tu ma primesti cu drag si apoi te critic? Fiind vorba, fireste, de o critica neconstructiva, cea constructiva fiind bine primita 🙂
Pentru cititoarea Cristina:
Doamna Bazavan est jurnalist. Acesta este, din cate am inteles eu, un blog de jurnalist impletit cu sentimente si opinii personale. Multa informatie tratata sentimental. De ce nu?
Fiind jurnalist, este si trebuie sa fie informata despre cat mai multe lucruri noi sau care se intampla in prezent.
Eu sunt un cititor oarecare. Nu sunt jurnalist, nu am obligatia de a fi la curent cu toate si nu am nici timp. Mi-as dori sa stiu mai multe, de-asta am ales sa citesc si acest blog. Doamna Bazavan imi simplifica adesea drumul pana la informatia momentului, lucru care imi convine.
Exista o selectie a subiectelor, nu imi pierd vremea citind postarile dumneaei, nu scrie despre chiar orice se intampla sau tot ce e nou dar banal, ci doar despre lucrurile cu adevarat deosebite si care merita sa fie cunoscute, the best of the best! 🙂
Citesc acest blog pentru ca zilnic apare o informatie noua si utila (chiar si in week-end), ceva care mie imi imbogateste orizontul momentului, ma tine conectata la lumea de azi si la viteza cu care se misca, la sensibilitatea care se gaseste in toate dar se decodeaza diferitin prezent, descopar oameni si lucruri despre care altfel nu as fi avut cum sa stiu.
Nu mi-am pus niciodata problema sau intrebarea daca doamna Bazavan face publicitate, imi este indiferent. Nu e treaba mea cu cat ar plati-o cineva pentru asta.
Daca chiar face publicitate – de ce nu? Fiecare poate sa faca acelasi lucru pe blogul lui. E o idee foarte buna.
Dar nu face publicitate, se vede :), pentru ca publicitatea e calculata – sa loveasca o tinta, sa nu dea gres. Doamna Bazavan scrie despre un lucru sau altul pentru ca ii place acel lucru/om/film/carte/concurs/masina. E ca si cum eu sau tu sau altul i-ar spune unui prieten: “Uite ce chestie grozava a mai aparut!”. De ce sa tin informatia doar pentru mine?
Sper ca nu am creat o polemica.
Daca da, Cristina, te rog sa nu publici comentariul meu!
O seara frumoasa amandorura, cititoarei Cristina si tie, Cristina B.
🙂
Corect este “transportul copiilor”, nu “transportul copiiilor”.
da, stiu. a fost un typo, nici nu l-am vzt
[…] detalii care fac diferenta […]