cannes-2016-poster-covercannes-2016-poster-cover

Campania de PR care a creat panica la Cannes 2016

Vineri, la Cannes a fost panica de gradul zero pentru ca o campanie de PR pentru lansarea unui site a depasit granita bunului simt.

The Hollywood Reporter a relatat cum la petrecerea privata organizata de redactorul sef de la Vanity Fair, Graydon Carter, intr- unul dintre cele mai luxoase hoteluri din Cannes –  Hotel du Cap Eden-Roc -a intrat un grup de 6 barbati imbracati in uniforme ISIS.

Invitatii, unii dintre cei mai importanti oameni prezenti la Cannes, s-au panicat si s-au indreptat catre piscina. Scena parea rupta dintr-un film de actiune, doar ca nimeni nu s-a gandit ca se afla pe un platou de filmare.

Asta in conditiile in care anul acesta la Cannes sunt controale de securitate speciale, ca urmare a atacurilor teroriste din Paris si Bruxelles din ultimele luni.

In cele din urma la petrecerea Vanity Fair s-a dovedit ca oamenii care intrasera imbracati in uniforme care semanau cu cele ale trupelor ISIS erau de fapt angajati de o firma de PR pentru o actiune de promovare a unui nou site pe nume Oraxy.

Ca si cum n-ar fi fost suficient, respectivii cascadori au mers si in jurul yacht-urilor detinute de Steven Spielberg, Ronald Perelman si Roman Abramovitch.

A doua zi, sambata, Politia Nationala Franceza a fost nevoita sa dea un comunicat sa spuna ca pentru respectiva actiune s-a lucrat cu fortele maritime franceze si ca au fost luate toate aprobarile, dar intrebarea ramane: de ce ai gandi o asemenea campanie de PR?!

 

Leave a Comment


four − 1 =


Aboneaza-te la newsletter

Adresa de email:


Aboneaza-te!