foto 1 cover articolfoto 1 cover articol

Peste 1 milion de romani au accesat inovatia Raiffeisen Smart Finance pentru initierea de planuri financiare. Si eu am fost unul dintre ei si ma bucur pentru deciziile mele.

Sunt dintre cei care au ajuns la o varsta la care imi pun problema ca daca imi investesc banii cu inteligenta as putea sa-i eficientizez, asa ca incerc sa fiu atenta la planificarea resurselor mele.

De felul meu, desi nu par, sunt foarte rusinos-tematoare in relatia cu banca sau cu orice institutie care, dupa mintea mea, inseamna autoritate si sunt foarte recunoscatoare cand cei cu care discut chestiuni pe care nu le stapanesc nu ma fac sa ma simt vinovata ca nu sunt pregatita in domeniu (ma gandesc ca e parte din felul in care am crescut intr-o vreme in care orice autoritate a statului te „punea la colt” prin frica).

Din aceasta cauza, am avut nevoie de mult curaj ca sa invat sa pun intrebari la banca, de exemplu.

Unul dintre programele mele preferate, pentru ca am avut senzatia ca nu ma judeca nimeni indiferent de ce intreb, este programul Raiffeisen Smart Finance Banking 1:1. Intrebarile mele au fost despre economisiri, pensii, asigurari, dar si creditare si mi s-a raspuns intotdeauna detaliat si atent la nevoile mele.

Zilele acestea am fost la o conferinta a bancii – Smart Finance Demo Day – la care erau prezenti unii dintre cei mai importanti  oameni ai bancii: Zdenek Romanek – Presedinte & CEO Raiffeisen Bank Romania, Petrut Milu – Stream Lead, Smart Finance Raiffeisen Bank Romania, Laura Mihaila – Director de Marketing, Comunicare & CX Raiffeisen Bank Romania.

Cu aceasta ocazie am aflat ca, de la lansarea Raiffeisen Smart Finance pana in prezent, peste 1 milion de romani au purtat peste 2,3 milioane de conversatii 1:1 cu expertii bancii, asistati de solutia digitala dezvoltata in-house de catre echipa Raiffeisen Bank din Romania.

Aplicatia a fost gandita de la bun inceput pentru a sustine echipa bancii in interactiunea cu clientii si, la ora actuala, expertii bancii sunt dotati cu 1.400 de tablete Raiffeisen Smart Finance, cu ajutorul carora clientii pot simula configurarea unui plan financiar, in baza informatiilor pe care le furnizeaza, adaptat obiectivelor, nevoilor si dorintelor lor.

”Solutia digitala Raiffeisen Smart Finance are rezultate remarcabile. Colegii nostri, asistati de tableta, au purtat peste 2,3 milioane de conversatii pe teme ce tin de economisire, pensii, asigurari, planuri financiare. Ne continuam sistematic strategia de a ne conecta 1:1 cu clientii punand totodata la lucru cele mai avansate tehnologii din domeniul bancar la ora actuala. Lucram cu solutii inovatoare dezvoltate de echipa Raiffeisen pentru a-i sprijini pe romani in conturarea unor planuri financiare sanatoase pe termen lung si, nu in ultimul rand, pentru a le face viata mai usoara clientilor nostri”, a spus Zdenek Romanek, Presedinte & CEO Raiffeisen Bank Romania.

Am zambit cand am vazut ca pensiile, asigurarile si planul financiar sunt top 3 cele mai accesate servicii in Raiffeisen Smart Finance, dupa cum rezulta din analiza numarului de accesari  in aplicatie (si imi venea sa strig ca personajul din Shrek „Me, Me, Me”, pentru ca si eu am fost dintre cei care au intrebat expertii bancii exact despre aceste lucruri).

La egalitate cu planul financiar se plaseaza ofertele de creditare, in special creditele ipotecare.

Planul financiar este o simulare oferita gratuit de Raiffeisen Bank clientilor, prin intermediul aplicatiei Raiffeisen Smart Finance. Clientii pot avea, astfel, o imagine de ansamblu si isi pot gestiona veniturile si cheltuielile personale, astfel incat sa-si realizeze atat obiectivele pe termen scurt (economisire pentru situatii neprevazute), cat si cele pe termen mediu (economisire pentru evenimente deosebite in familie, calatorii programate sau diverse investitii) sau pe termen lung (pensie).

In conferinta Raiffeisen am mai aflat ca atunci cand vine vorba de viitorul financiar al copiilor, printre cele mai des intalnite obiective pentru care clientii aleg sa economiseasca se numara: studiile copilului, avans pentru achizitionarea unei locuinte, economii pentru a-i cumpara o masina sau pentru a-l ajuta sa-si cultive pasiunile.

Eu nu am copii, dar ma bucur ca oamenii au inceput sa gandeasca financiar strategic pentru nevoile familiei. E semn de evolutie personala pe mai multe niveluri si ca am invatat sa gandim pe termen lung bugetele familei, si ca ne-a crescut nivelul de trai.

Daca luati in calcul sa deveniti client Raiffeisen, e bine sa stiti ca acest serviciu nu presupune niciun cost suplimentar pentru clientii Raiffeisen Bank si vine fara nici o obligatie sau conditionare de cumparare a altor produse bancare.

Va recomand sa testati acest serviciu, va va da un confort al intelegerii finantelor dvs si va rog sa nu uitati ca magicul Card Galben de la Raiffeisen face bine: tu platesti cu cardul, iar banca doneaza bani catre Daruieste Viata, asociatia care a construit un spital pentru copii si care acum a inceput campania pentru a construi un campus medical – o noua cladire langa spital, pentru a muta celelalte specializari din Marie Curie, iar spatiul din vechiul spital Marie Curie sa devina loc de invatat si spatiu de cazare pentru parintii care au copiii bolnaviori la tratament.

Leave a Comment


7 + = eleven


Aboneaza-te la newsletter

Adresa de email:


Aboneaza-te!