illy Bienalle di Venetiailly Bienalle di Venetia

Cum se nasc ideile

V-ati intrebat vreodata cum au fost create brandurile care ne inconjoara? Mai intai este ideea. Apoi apar si mai multe idei.

Atat de multe, incat deja este nevoie sa le scriem undeva. Pe o foaie de hartie, de cele mai multe ori. In aceasta primavara citeam despre cum a fost creat brandul Net-a-Porter ( intr-o bucatarie, in prezenta lui Natalie Massenet, cea care a avut brilianta idee si a prietenilor sai) si mi-am amintit de buna mea prietena Mirela Bucovicean ( molecule-F), care a schitat primele idei despre cum va arata site-ul ei (pe care a selectat numai designeri romani) pe o hartie A4, cu un stilou, intr-o seara de toamna, in urma cu aproape doi ani. Sau de echipa illy Romania, care a inceput in urma cu un an un proiect de promovare pe servetele a celor mai interesante evenimente culturale. Iar prima ciorna a fost chiar un servetel. ( in foto atasat vedeti ultimul proiect promovat, cel al Clubului Electroputere Craiova, prezent la Bienala de la Venetia, la care musai trebuie sa mergeti daca ajungeti acolo pana in 27 noiembrie).

In timp ce scriu imi vine in minte istoria celebrelor carnete Moleskine, in care isi desenau schitele Van Gogh sau Picasso sau isi creiona personajele celebrul Hemingway.

Echipa Fundatiei Friends for Friends a avut ideea de a aduna cateva ciorne din care s-au nascut proiecte minunate in Romania. Ciornele sunt insotite si de instalatii, pentru a intelege mai bine ideea fiecarui proiect in parte. Expozitia de ciorne a fost lansata de curand si o puteti vedea pana in data de 14 octombrie la Caffffe Creativa, in strada Brezoianu nr. 4, et 4, Bucuresti ( cladirea cu faimosul club Expirat). Programul de vizitare este intre 10.30 – 18.30. Daca vreti sa aflati mai multe despre expozitie ii puteti scrie Corinei ( corina.barbu@ffff.ro), va raspunde imediat.

Dintre ,,exponate’’ mentionez acum ,,iubirrre’’, proiectul de carte al Danei Tocu pentru Fundatia GIA, care a adunat prieteni celebri din Romania deveniti scriitori de eseuri inspirate de caini si pisici; Bacania veche, unul dintre exemplele cele mai bune ca felul in care te adresezi publicului – simplu, degajat, prietenos – iti poate atrage simpatia intr-un timp record.
Va las sa descoperiti singuri celelalte ciorne si daca aveti idee cum s-au nascut alte idei frumoase, dati-i de veste Corinei, pentru ca aceasta, impreuna cu Beatrice Weber de la fundatie se pregatesc deja de a doua serie de ciorne.

Pe curand!

*
Noemi Revnic este specialist in comunicare si colaborator Harper’s Bazaar Romania.

Leave a Comment


5 − = one


Aboneaza-te la newsletter

Adresa de email:


Aboneaza-te!