Inna-imaginea-Pepsi-in-RomaniaInna-imaginea-Pepsi-in-Romania

Pepsi refresh your world (si) pe umerii mei

mai avem 2 zile pina cind aflam cine e marele cistigator al campaniei Pepsi Refresh Your World, cel care primeste 20.000 de dolari ca sa dea o fatza noua si frumoasa comunitatii lui urbane…

nu stiu cum v-a fost voua cind va inscriati ideile in competitie si cite emotii aveati in timp ce va straduiati sa adunati cit mai multe voturi, dar stiu cum imi este mie – in calitate de jurat – cu cit se apropie ziua jurizarii.

pina acum nu m-am gindit niciodata ce e in sufletul unui jurat cind are de jurizat pentru un premiu mare… aprobam sau dezaprobam decizia, stiam ca e un grad de subiectivitate in orice alegere, si ma interesa mai mult cistigatorul.
acum insa ma aflu de partea cealalta si simt greu pe umerii mei responsabilitatea impartirii acestui premiu. ma bazez mult si pe colegii mei de juriu Cabral si Dobrovolschi, care sper sa nu fie la fel de emotionali ca mine.

imi doresc sa alegem proiectul care chiar sa schimbe lumea pe o raza oricit de mica, dar sa fie inovator si memorabil.

am criteriile de jurizare primite din partea Pepsi, le-am citit cu atentie si…. desi am vazut rapid cele 10 proiecte aflate in finala, amin momentul in care va trebui sa le citesc in detaliu…

miercuri fiecare finalist isi va prezenta ideea si va incerca sa ne convinga sa-i dam cit mai multe puncte la fiecare categorie de jurizare. intreaga jurizare o veti putea urmari miercuri live pe pagina de Facebook Pepsi

stiu ca ati muncit mult ca sa ajungeti aici, asa ca va rog sa va faceti prezentari minunate, da?

*

Jurizarea se va face pe baza de puncte: fiecare membru al juriului va evalua ideea expusa pe o scara de la 1 la 10 pe fiecare dintre cele 4 criterii mentionate inca de la inceputul concursului in Termenii si Conditiile concursului, si anume:

-adecvarea la tema (ideea trebuie sa dea un refresh vietii urbane)

-originalitatea si creativitatea ideii (in ce masura lucruri asemanatoare se fac in Romania)

– daca ideea este realizabila si poate fi pusa in practica in timpul mentionat de PepsiCo in Termenii si Conditiile concursului (pana la finalul lunii februarie 2012)

– impactul pozitiv asupra comunitatii unde va fi implementata ideea

7 Comments Published

11 years ago / Reply

Vom fi si noi acolo. Si de ceva vreme facem tot ce putem sa va usuram decizia.

11 years ago / Reply

Da, da, chiar te rugam!;)

11 years ago / Reply

Protestez vehement impotriva imaginii de mai sus! Suntem, toti trei, egali ca vot in juriu!
In poza l-ati pus pe negru in fata, sa primeasca el toate rosiile in moaca!
In plus, nu mai gasesc camasa aia albastra si poza mi-aduce aminte de ea, alt motiv de frustrari…

Asadar, draga Doamna, va rog a modifica imaginea juriului si a ne pune pe toti, sold langa sold, in fata opiniei publice.

In rest, ati spus foarte bine in articol, parca-parca l-as fura (fara sa mentionez sursa) la mine pe blog…

11 years ago / Reply

tu esti mai mare, ne aperi si pe noi de rosii

11 years ago / Reply

Dacă este ceva ce nu înțeleg la blogul acesta, este de ce posesoarea/scriitoare/creatoarea scrie fără majuscule și diacritice, adică nu în limba română… sau cel puțin nu aceea pe care am învățat-o toți la școală. O fi branding personal? Sau sătulă decorecturile revistei pe care a condus-o cu succes?
În rest numai de bine…

11 years ago / Reply

pentru ca asa scriu cind scriu prietenilor.

ai sa observi ca atunci cind sunt interviuri sau reportaje, ele sunt scrise cu majuscule. in rest, ca pentru prieteni:)

[…] din Cluj; partea şi mai proastă este că nici ale bloggerilor. Partea bună este că juriul bazavanesc, cabralesc şi dobrovoschiesc nu sunt puşi în faţa unui proiect de reîmbărbătare a […]

Leave a Comment


× 7 = forty two


Aboneaza-te la newsletter

Adresa de email:


Aboneaza-te!