JENNIFER-LOPEZ-VOGUE-COVERJENNIFER-LOPEZ-VOGUE-COVER

Lopez (si) in Vogue

Nu stiu ce planuri are Jennifer Lopez, dar iar e pe o coperta grea, asta dupa ce acum citeva saptamini era fotografiata de Testino super kinky in ipostaza de boxeur.

De data asta e pe coperta Vogue america (editia de aprilie)

E clar ca Jennifera conifera are ea ceva strategie de promovare (de revenire) ca prea apare pe coperte ( daca nu o fi vorba de criza femeii de nush citi peste 40 de ani care vrea sa arate ca e competitiva in continuare) , dar coperta asta la Vogue america unde nu se ajunge foarte usor ( e a doua ei coperta in Vogue, in toata cariera) mai arata ceva.

in ultimele luni Vogue a avut pe coperta pe Meryl Streep ( 62 ani), Sarah Jessica Parker (46 ani), acum caprioara de Lopez (pe care, ma iertati, eu nu o plac – dar asta e viata, cred ca supravietuieste bine mercic si fara simpatia mea).

vedetele care nu mai sunt chiar tinere sperante dar apar pe coperta Vogue arata trend-ul pietei: revista e cumparata de doamnele care erau si ele tinere sperante pe vremea tineretii lui Parker si Lopez.
iar in contextul in care tinerii de astazi consuma mai mult online, copertele Vogue ar putea fi o lectie si pentru piata noastra.

doar zic.

3 Comments Published

12 years ago / Reply

Cu regret trebuie sa te contrazic; doamnele de pe coperta Vogue nu sunt acolo pentru ca sunt “expirate” sau pt vor sa arate ca pot fi competitive! Aceste femei sunt coptetitive. Streep tocmai a luat un Oscar, iar Lopez poate da lectii despre ABC-ul reusitei in muzica, actorie, etc…Cate din femeile din Romania au ajuns acolo? (pe coperta)

12 years ago / Reply

nu e vorba de expirat.
e vorba de publicul (de o anume virsta) care reactioneaza la o anume categorie de vedeta.

iar lopez nu are habar de actorie. e insa un f f f bun om de afaceri in entertaiment.

12 years ago / Reply

Da, e o schimbare de … paradigma. Au fost testate copertele cu supraponderale dar nu mi s-a parut ca au avut un succes extraordinar – dovada ca fenomenul nu s-a perpetuat. Apoi femeile aflate la 40s, the new 30s, au prins mult mai bine pentru ca ele imbina realul cu imaginarul – ex. “sunt si eu de 40 de ani deci revista e si pentru mine” cu “se poate arata bine la 40 de ani/se poate iubi bine la 40 de ani”.

In acelasi timp, speranta de viata a crescut. Iar femeile isi cladesc o cariera, ajung la apogeu pe la 40 si ceva si, partial, chiar pot cumpara produsele despre care e vorba in revista.

E o miscare buna de marketing dar si una buna ‘filosofic’. Pentru ca extinde tineretea psihica mult dincolo de limitele acceptate pana nu demult.

Leave a Comment


+ 6 = eight


Aboneaza-te la newsletter

Adresa de email:


Aboneaza-te!