cinacina

Salata Tabbouleh cu quinoa

pentru ca venim dupa cozonaci, miel, drob, stufat, iar cozonaci si alte prajituri, m-am gindit sa pregatesc pentru aceasta seara o salata Tabbouleh ceva mai speciala, care e foarte usoara si, pentru cei mai infometati, poate fi de fapt garnitura de la drob, oua, miel etc etc

o cana quinoa, 3 rosii cherry, 10 castaveciori murati, 3 legaturi de patrunjel, o jumatate de cutie de menta proaspata, sucul de la un lime, o jumatate de cana de ulei de masline , 2 catei de usturoi, putina sare de mare.

 

se pune quinoa in apa clocotita si se lasa sa fiarba 10 min.

intre timp se toaca marunt toate celelalte ingrediente, se pun intr-un bol de salata, se adauga quinoa strecurata. se amesteca. gata.

smecheria este sa o pregatesti cu citeva ore inainte de a o minca pentru , atunci cind o lasi, se intrepatrund aromele mai bine.

eu am pregatit-o la prinz si o vom minca cam la 7 ore distanta de la preparare. (e suficient insa sa stea si o jumatate de ora, 45 de min)

incercati zilele viitoare, poate fi o cina foarte gustoasa; quinoa e un aliment oriental plin de nutrienti, nu contine gluten, este bogata in fibre si contine toti cei 8 aminoacizi esentiali.

plus ca ar putea fi preludiul unei seri ca in 1001 de nopti pentru ca e o salata de inspiratie orientala. si poate fi asortata cu un vin usor. in cazul de fata un vin alb foarte fresh care e potrivit si cu un aperitiv, dar si cu un desert cu brinzeturi.

 

am reteta dintr-o bucurie de carte pe care am primit-o cadou chiar inainte de Pasti de simpaticele de la Curtea Veche, o carte cu retete pline de invataminte si cu sfaturi despre cum sa te bucuri de mincare cu toate simturile.

titlul e mult mai pretios decit continutul in sine pentru ca informatiile sunt stiintifice, retetele sunt foarte accesibile si par delicioase, dincolo de faptul ca sunt foarte sanatoase.

principala preocuare este despre ce mincam ca sa avem energia necesara corpului nostru sa functioneze.

Leave a Comment


5 × one =


Aboneaza-te la newsletter

Adresa de email:


Aboneaza-te!