Heads, not hats este conceptul noii campanii de comunicare a designerului Kristina Dragomir
sub deviza asta, Kristina a prezentat la Iqonique zilele trecute 12 piese din colectia ei de toamna.
preferata mea este:
dar toate-s frumoase si speciale, iata inca 3 exemple
Kristina e o femeie foarte speciala si face lucruri care, de cele mai multe ori, sunt inaintea vremurilor (le vezi peste ceva vreme si prin revistele de afara si te bucuri), dar eu cred ca parte din succesul ei este ca are o filosofie in spatele muncii, content/concept/idee, care se regaseste in tot ce a creat. ca acum : heads, not hats.
am mai scris despre cum Kristina Dragomir a fost inaintea altora (din strainatate) aici
Da, palariile sunt frumoase si rafinate, dar afisul de promovare e horor…mai este unul in afara de cel prezentat de tine, care seamana cu desenele animate Dexter (adica maini, capete si picioare smulse).Inteleg ca elementul surpriza e important intr-o campanie de publicitate, dar putin discernamant (ca tot vorbim de heads) nu ar strica.Eu sunt dintre cei neplacut surprinsi…