Aseara a fost Maroon 5 la Bucuresti si, post concert, lumea s-a impartit in doua: bucurie si dezamagire.
Prea mult marketing si prea putin continut au zis unii, iar eu am zambit si m-am gandit sa va povestesc putin despre marketingul lui Adam Levine.
A fost inca de la inceput pozitionat ca un frumusel care se imbraca foarte bine, are o linie de haine casual care ii poarta numele, are un parfum care-i poarta numele si… pentru ca a avut mult eprobleme cu droguri de-a lungul timpului, au incercat sa-i spele imaginea implicandu-l in campanii umanitare sau educationale. Asa se face ca a fost imaginea unei campanii de informare asupra cauzelor acneei – cu marturisiri incluse despre cum si el, frumuselul, a suferit mult din cauza acneei -, dar si intr-o campanie pentru a intelege ce inseamna ADHD.
Deci, da, mult marketing. Iar businessul lui din afara muzicii ii aduce mult mai multi bani decat muzica in sine.
Dar exista si material bun de lucru.
In Romania stiu cel putin 3 barbati care au treaba cu muzica si se inspira teribil din hainele pe care le imbraca Levine.
Sa ne bucuram deci putin de … trupul si hainele lui.
whow! ce bucurie vizuala
Un fel de Tudor Chirila, daca se si dezbraca era perfect…pentru fete 🙂
Eu il plac oricum!
Aaaa…si nu mi se pare frumusel (papusel). Imi place ca nu se ia foarte tare in serios. Iar melodiile sunt super, sa nu uitam asta!
Mie unul, imi plac anumite piese difuzate si promovate de la el. Probabil daca as fi putut as fi mers si la concert. Faptul ca barbatii din Romania il considera un exemplu de atitudine si stil, este in urma promovarii sale extraordinar de bine