se ia cel mai recent gadget Apple si se da tema: sa vindem cit mai mult.
cum?
asa cum a facut apple de la lansare : a creat mici secte de cunoscatori, elite de detinatori, grupuri la care sa aspire tot cetateanul la ‘a fi la fel’.
coperta de noiembrie a revistei Vogue Japonia China are ceasul apple proptit in mijlocul paginii si tot stylingul a fost gindit ca sa se potriveasca cu ceasul. (iertare, de confuzie, China – Japonia, alfabetul lor e tot una pt mine)
mi se pare una dintre cele mai inteligente plasari de produse, habar n-am cit au platit pentru asta, dar sunt sigura ca e f f eficient.
uitati-va la pozitia miinii care taie pagina, ceasul e acolo unde ar fi trebuit sa fie un titlul:) super simplu, super eficient, f inteligent
Hello,
A ramas, din greseala, Japonia in titlul paginii. Sper sa nu deranjeze ca ti-am semnalat, te rog nu publica comment-ul, este doar pentru tine, din respect si admiratie. Zile cu soare!
daca-l schimb se schimba linkul de acces care circula online deja.
asta e… greseala mea mi-o asum:)
ahhh, nu ma pricep :). ce frumos stii tu sa iti asumi micile greseli.