homeplus alimentara virtualahomeplus alimentara virtuala

alimentara virtuala la metrou – civilizatia e in alta parte… departe

in timp ce noi spunem “ne-a ajutat Dumnezeu sa avem rezultate bune in economie…”

in korea unul dintre cele mai mari super marketuri, Homeplus (versiunea locala de la Tesco), a decis sa-si promoveze serviciile printr-o alimentara virtuala aflata la metrou.

Calatorii puteau sa-si aleaga produsele scanind un QR code, iar produsele erau trimise direct apoi acasa la beneficiar.

O tehnica super inteligenta de marketing, imbinarea tehnologiei cu vinzarile si o gaselnita inteligenta de a ajunge la cit mai multi clienti fara sa aglomerezi alimentarele si sa maresti timpul de stat la coada.

…. in romania oamenii se bucura de o sacosa cu ulei si zahar, plus 3 conserve.

cum ziceam, civilizatia e in alta parte… departe. Tesco aka Homeplus a facut asta acum 3 ani!!!

Leave a Comment


− 3 = three


Aboneaza-te la newsletter

Adresa de email:


Aboneaza-te!