Scriam intr-o postare anterioara (aici) despre schimbarile din regulamentul Festivalului de film de la Cannes, dar si despre actiunea feminist militantista a doamnelor prezente la Cannes – 82 de doamne au mers pe covorul rosu grupat, aliniindu-se pentru o fotografie istorica pentru a arata cate femei din lumea filmului au fost selectionate in festival in cei 71 de ani de activitate.
Evident, actiunea e o continuare a actiunilor incepute cu #metoo si continuate cu Time’s UP.
Dincolo de toate acestea, ceremoniile de pe covorul rosu sunt gandite pentru glam si pentru a vinde cat mai multe produse. Sunt vedete care vin pentru 2-3 zile special pentru aparitiile pe covorul rosu, nu au filme in competitie (poate ca nu au filme deloc, pentru ca nu e asta meseria lor), dar sunt imaginea unor produse care sunt sponsori ai festivalului – L’Oreal conduce detasat, urmat de Chopard, si el partener al festivalului.
Iata cateva dintre cele mai spectaculoase aparitii din prima saptamana de festival care tocmai s-a incheiat.
Cate Blanchett -presedintele juriului in acest an
Chantel Jeffries – sau concurenta duduilor Kardashian, semn ca oricine poate sa arate ca ele:))