De ce gresiti cind criticati brandul de tara

Aud la toate televiziunile critici peste critici despre brandul de tara.
Cea mai vehementa – dincolo de aia cu plagiatul pt care i-am iubit de dimine pe Anca si Cristi Dorombach – e cea legata de faptul ca promovam ceva ce nu avem: infrastructura pentru turism.

Ceea ce uitati in aceasta critica e sistemul nostru (da, al nostru conform voturilor) de gindire: eticheta e mai importanta decit produsul in sine; vorbele mai importante decit faptele.

Domnului presedinte i-a mers asa de 2 ori (primarie si presedintie) si a avut succes. Doamna Udrea a reusit in acelasi fel.

De ce sa se schimbe o reteta care functioneaza?
Au verificat-o deja (pe noi) si au avut succes. Mintea lor are confirmarea ca ASA SE FACE.

Campania asta e exact asa cum suntem noi ca natie: superficiali.
Asa ca, supriza!, ne reprezinta.
*

altfel, cred ca – de bine de rau – ar trebui sa ne bucuram ca o sa se vorbeasca de Romania si niste chinezi, citi vor fi ei, s-ar putea sa vina aici cu banii lor cu tot.

P.S. m-am gindit ca daca as fi fost in locul doamnei Udrea as fi abandonat de multa vreme lupta cu oricine, la cit de multe si-a luat de cind face politica. trebuie ca are un stomac f f tare (sau interese f puternice) daca mai rezista, pentru ca usor nu cred ca ii e.
(si nu n-am votat-o, nici pe dinsa nici partidul domniei sale pentru ca n-am vrut sa ma reprezinte)

11 Comments Published

15 years ago / Reply

Se face o greşeală, criticăm logo-ul nu brandul, e o diferenţă. Eroare perpetuată spumos peste tot.

15 years ago / Reply

Cristina,

Cred ca nu ii pasa absolut deloc doamnei Udrea (si celor asemenea ei) de ce spun ceilalti, sau presa…Ii doare fix undeva de noi…Au obiectivele lor si vor face orice sa si le indeplineasca.
Eu cred ca motto-ul lor e destul de simplu: ‘cainii latra, caravana trece’…

15 years ago / Reply

da, marieta, ai dreptate se critica “desenul”, logo-ul, nu valorile care ar trebui sa stea in spatele lui
dar – ma gindesc:) – n-o fi si asta o dovada de superficialitate?

15 years ago / Reply

Este

[…] Blogul Cristinei Bazavan » Blog Archive » De ce gresiti cind criticati brandul de tara bazavan.tabu.ro/2010/07/29/de-ce-gresiti-cind-criticati-brandul-de-tara/ – view page – cached Aud la toate televiziunile critici peste critici despre brandul de tara. Cea mai vehementa – dincolo de aia cu plagiatul pt care i-am iubit de dimine pe Anca si Cristi Dorombach – e cea legata de faptul ca promovam ceva ce nu avem: infrastructura pentru turism. Tweets about this link […]

15 years ago / Reply

Primul comentariu pertinent pe tema asta. M-am cam saturat si eu de misto-urile astea interminabile, sincer sa fiu. La asta suntem experti. 😐 In special “online”-ul, si televiziunile ce n-au alte subiecte.

15 years ago / Reply

Nu gresim deloc. Sa nu uitam de cate ori s-a schimbat brabdul de tara in ultimii doi ani. De la fabulospirit la land of choice la garden of carpathians. Logo-ul este mai mult decat superficial ( asta era cazul cel bun) , este toxic cum bine spunea cineva. Aceasta mizerie ne face rau. Cum sa cumperi o grafica de pe net pe care ai platit cateva sute de euro si sa o vinzi cu sute de mii. Mi se pare cel putin revoltator. Asa ca pana una alta ce putem face noi astia micii e sa criticam. As fi curioasa daca se poate vedea pe ce dracu s-au dus cei 800 000 de euro.
Mi se pare prosteala pe fata

15 years ago / Reply

vilda, scuze dar n-au platit “frunza”.
au platit un concept& strategie – despre care nu discutam, pt ca nu ni le-a prezentat inca nimeni.

e ceva manipulare aici in ceea ce fac televiziunile:)
dar asta nu scuza si nici nu tre sa uitam despre cit de prost este facuta prezentarea care era pe site-ul ministerului si prezenta ceva din “brandul” de tara aka strategie/valori/baza pe care s-a cladit.

ar trebui insa sa fim onesti si sa privim fara ura, echidistant, ca sa analizam.

15 years ago / Reply

Cristina, nu privesc cu ura. Mi se pare revoltator pe ce s-au cheltuit 800000 de euro. Pe interviuri. Pe explicatii poetice despre logotip. Nu pe strategie.
Evident ca televiziunile vor scoate din asta ce vor, eu nici macar nu m-am uitat la tv.
Dar- ramane un logotip prost fara nici ostrategie- pentru ca pentru a reusi sa promovezi ceva ai nevoie de mai mult de flyere si site-uri care costa enorm. Ai nevoie de drumuri. Ai nevoie de oameni care stiu sa faca turism. Nu cred ca sitele de mii de euro s-au dus pe educare si drumuri. Unde le era locul. S-au dus pe interviuri care au costat nimic si pe parandaraturi de cacao.
Ce a fost livrat de banii astia a fost un logo. Atat. Nu cred ca exista vre-o strategie. Vom afla curand de la ministresa cea mare car-si bate joc de noi.
Imi e rusine de tara asta. Nu stiu cum se simt cei care au pierdut licitatia in favoarea fanfomei thc sau cum se numeste firma care a realizat marea chrstie. Din cate stiu eu baietii fac altceva decat branding.
Uof.

15 years ago / Reply

A-ministresei ii e foarte usor. E foarte nesimtita. De asta nu va avea probleme sa ne prosteasca in continuare. Nu ai cum sa vii pe criza sa te plangi ca nudormi ca te fandesti cum sa-ti platesti creditul de mil euro. Sa fim seriosi. Ei traiesc in alta lume. Pana cand n-o sa arunce cineva un molotov sau mai multe nu se va schimba nimic. Suntem niste oi.

15 years ago / Reply

Doamna mistresa spunea intr-o emisiune,in care daca nu ma insel impletea si franghia de care se va spanzura,spunea ca in ceea ce o priveste “si-a depasit conditia “.Cred ca nu si-a depasit nici macar conditia fizica,asa ca sa nu-si mai faca iluzii.Tot ce sper este ca aceasta adunatura de marinari frecatori ai cheliei basesciene,impreuna cu basescu sa sprijine intr-un viitor nu prea indepartat zidul unitatii militare din Targoviste.

Leave a Comment


three + = 9


Aboneaza-te la newsletter

Adresa de email:


Aboneaza-te!