mi-am cumparat la inceputul saptaminii aceasta minunata pereche de pantaloni de la fetele care au creat brandul 109.
imi plac asa de mult incit i-am tot imbracat zilele astea, ceea ce s-a intimplat si astazi, cind am mers la Zilele Biz unde am avut de povestit despre marketingul cultural.
cind am plecat de la zilele biz, un domn trecut de 50 de ani pe care l-am intilnit pe strada m-a certat:
– lumea nu are cu ce sa se imbrace si tu poti pantaloni din care s-ar fi putut face doua perechi?
pantalonii sunt , intradevar, foarte largi in partea de jos, dar asta e farmecul lor.
– asa e moda, nu e mai bine ca aveti la ce sa va uitati, ceva diferit decit blugii si pantalonii terni din jur?, am incercat eu sa ma apar.
domnul foarte serios a continuat ( nu l-am mai vazut in viata mea, tin sa precizez):
– moda, moda, dar tie iti place asa ceva?
– da. si uite ca v-am atras atentia, ca m-ati remarcat dintre toti cei care trec pe linga dvs
– da, dar asa?!, si-a aratat plin de dezaprobare catre minunatii mei pantaloni.
umorul absurd e peste tot
🙂
fotografia este din catalogul 109
eek – camel toe??
Mie imi plac pantalonii. Sunt foarte frumosi tocmai pentru ca sunt foarte altfel.
Foarte inteligenta replica dumneavoastra, va spun sincer si totodata cred ca nu ati suparat pe nimeni, deoarece daca domnul respectiv va incepe sa le povesteasca intamplarea copiilor/nepotilor dumnealui , mesele in familie vor fi mult mai amuzante, va asigur dintr -o experienta a unei persoane dragi mie.
Ai avut un super-speach la Zilele Biz! Felicitari!
Din ce auzeam in discutiile din timpul zilei, multe persoane te aminteau cand faceau schimb de impresii. A fost tipul ala de speach la obiect, concentrat si planificat strategic; ce era targhetat ca fiind “de retinut”, chiar s-a retinut!
Cat despre pantaloni … chiar te evidentiaza 😀