cind spunem single-uri ne gindim la muzici, doar ca dinamica pietei si a vietii consumatorilor a adus ideea de single-uri si la carti.
Single-ul, asa cum il vede amazon in materie de publishing, e un story care are intre 5000 si 30.000 de cuvinte. e mai mare decit un articol de revista dar mai mic decit un roman. poate sa fie eseu, nonfiction, reportaj jurnalistic etc.
de la inceputul anului au vindut peste 100 de asemenea single-uri , pentru kindle…
Concurentul lor sunt baietii de la Atavist care publica numai nonfiction de forma scurta in format digital. fiecare carte lansindu-se cu audio book, spoturi video, layere cu alte informatii legate de carte etc
foarte curind si in romania citeva initiative de acest gen, legate de carti:)
Foarte interesant, asteptam cu interes;)
Mă gândeam zilele acestea cum am trecut ușor-ușor de la cărți la nuvele, de la nuvele la reviste, apoi la ziare de format mic, apoi la bloguri. Iar în final la tweet-uri.
Practic la fel se întâmplă și la filme: de la filmele lungi, la cinematograf, cu introduceri și comentarii înainte de proiecție, la seriale.
În muzică vom ajunge oare la tweet-song (piese de 50 de secunde)?
pai mix-urile , suprapunerile de diferite cintece, nu sunt in directia asta?:)
Mashup-urile ar fi, cumva, tweet-uri muzicale…