bookPolaroidsbookPolaroids

despre cum muzica ajuta la branding

acum citeva saptamini intr-o prezentare a unuia dintre sefii UNIVERSAL MUSIC, la Paris, pentru lansarea platformei hpconnectedmusic s-a vorbit despre cei patru E (emotion, engagement, experience, exclusivity) luati din muzica, 4 E care inlocuie clasicul 4 P (produs, pret, promovare, plasament) din marketing.

mi-a placut ideea (am aflat intre timp ca a fost lansata acum 2 ani) si iata un speech interesant al domnului care a lansat-o, Jakob Lusensky.

domnul Lusensky are si un blog care poate fi o sursa buna de idei pentru colegii din radiouri, domnii care au trupe etc. idei de branding muzical, de a-ti crea o identitate (asemeni logo-ului) doar din sunet/ muzica.

aici e blogul, desigur exista si o carte – am comandat-o, va veni ea curind.

Leave a Comment


six × = 48


Aboneaza-te la newsletter

Adresa de email:


Aboneaza-te!