in ultimele saptamini de deplasari am tot pierdut lucruri.
cind am ajuns acasa am gasit un pachet cu o scrisoare
“Stim ca-ti place sa asculti muzica si ca ai pierdut doua perechi de casti. De aceea, ne-am gindit ca-ti va fi de folos aceasta pereche de casti de la Canyon. Iti dorim sa asculti numai muzica frumoasa si sa ai o vara splendida. Cu drag, Canyon.”
nu stiu cine e PR la Canyon, dar are din inima felicitarile mele pentru ca a stiut sa speculeze inteligent un moment din viata mea si sa-mi faca un dar memorabil.
tehnic vorbind, dincolo de darul in sine, sunt foarte multe lucruri prin care cu acest gest compania Canyon a ajuns la mine: am asociat-o emotional cu atentia pe care mi-o acorda, m-au flatat ca stiu de existenta mea, mi-au trimis un obiect atunci cind am nevoie de el.
e atit de potrivit momentul si de personalizat cadoul incit nici nu mai este PR. este un dar de la niste prieteni pe care nu-i cunosti, dar te bucuri ca te stiu ei pe tine.
as vrea foarte tare sa stiu cine se ocupa de PR la Canyon ca sa-i transmit din inima felicitarile mele. isi face treaba cu pasiune si vinde foarte bine valorile brandului lor (scrie pe antentul scrisoricii “create, perform, explore, enjoy”)
cu siguranta de cite ori voi folosi castile imi voi aduce aminte de gestul lor. multumesc frumos.
Cred ca Felicia Macaneata este persoana careia trebuie sa ii multumesti 🙂
am aflat da, i-am multumit. sper sa-i dea seful ei o prima sau sa o felicite. e genial gestul
Chiar este un exemplu foarte bun care denota faptul ca si in PR-ul romanesc exista oameni valorosi: oameni care stiu sa merga direct la sufletul omului, care se informeaza despre preferintele/ nevoile jurnalistilor inainte de a trimite ceva total neinspirat si banal ce nu va atrage in niciun fel atentia persoanei respective (eventual acelasi lucru insipid la toata lumea). Sa le stapanesti cu placere si sa ai grija de ele!